OT Dotaz na sitare Asus RX 3042H

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 4 14:59:18 CEST 2010

No ja potrebuju ty sitovky tri - stacily by 2x 100Mb a 1x 1Gb pro LAN.

na tohle je skvele distro IPcop, ktere jsem kdysi davno pouzival -
bohuzel ac umi az ctyri rozhrani a hromadu dalsich sitovych vychytavek
tak neumi konfiguraci se dvema RED sitema

nevite nekdo o nekjakem podobnem distru co umi dve WAN?

Mam ted doma volnou INTEL D201GLY2 Little Valley 2 tak bych si
teoreticky mohl s linuxem pohrat - je tam sice jen celeron, ale
spotrebou je to plusminus stejne. Jen bych musel koupit rozdvojku do PCI
a intelackou 1Gb kartu mam.

Radek Vicek