Identifikace obvodu dle schematu a funkce

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 30 08:19:17 CEST 2010

Zdravím,
  1) Aha, ano, pravda, 4093 je pin-compatible s 4011, ta by tam asi pasovala
ještě lépe a radostněji :-).
  2) Co kondenzátoru se týče, taky bych ho tam dal - na ten vstup. Jenže
jsem jej tam nenašel, jediný C v obvodu je ten elyt. Je ale možné, že spoj
je veden např. pod čarou silkscreenu a uniká mé pozornosti. Deska je nyní
instalovaná, takže ji nemohu detailně prohlížet, ještě to prohlédnu, až se
pustím do dostavby. Taky je možné, že se počítá s kapacitou vstupu - pokud má
být dosaženo zpoždění v řádu mikrosekund (jen pro potlačení nějakého hazardu),
věřím, že při použití odporu v řádu 100k už to vstup toho obvodu udělá.
  Zdraví Pavel.