OT: Celni prohlaseni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 29 18:37:19 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 29.3.2010 od Michal Grunt:

> Zdravim, objednal jsem si nejake zbozi z hobbycity.com. Dneska mi
> prisel doporuceny dopis z celnice, ze mam na celnici zaslat celni
> prohlaseni. Jiz jednou jsem tento postup absolvoval, ale… Krome
> vyzvy mi prisla i kopie doručenky (která je nalepena na baliku) kde
> je uvedena cena „Hobby Parts $19.75 USD“. Jenomze skutecna cena
> zásilky je cca $120 (vcetne postovneho). Tak ted nevim, zda mam na
> celnici poslat vypis z Paypal na skutečnou cenu ($120), nebo to mam
> nejak našvindlovat na tech udávaných $19.75... Ptam se proto, abych
> [...]

Do EUR 150 jsou zásilky osvobozeny jako zásilky obsahující zboží
nepatrné hodnoty. Takže jim dej vědět, že je tam zboží za $120 a
poskytni jim k tomu příslušné dokumenty.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert