Celni prohlaseni

Pikulík picom@volny.cz
Pondělí Březen 29 18:36:38 CEST 2010

V zásilce většinou bývá faktura na skutečnou hodnotu.
Pokud je zaplacená částka do 200$ tak bych ji přiznat a vyhnul  se problémům.
  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Monday, March 29, 2010 6:23 PM
  Subject: OT: Celni prohlaseni

  Zdravim,

  objednal jsem si nejake zbozi z hobbycity.com. Dneska mi prisel doporuceny dopis z celnice, ze mam na celnici zaslat celni prohlaseni. Jiz jednou jsem tento postup absolvoval, ale. Krome vyzvy mi prisla i kopie doručenky (která je nalepena na baliku) kde je uvedena cena "Hobby Parts $19.75 USD". Jenomze skutecna cena zásilky je cca $120 (vcetne postovneho). Tak ted nevim, zda mam na celnici poslat vypis z Paypal na skutečnou cenu ($120), nebo to mam nejak našvindlovat na tech udávaných $19.75... Ptam se proto, abych si ještě nepřidělal starosti tim, ze bych uvedl skutečnou cenu když je na baliku udavana jina, mensi. I když by se tim asi nic nemenilo, protože clo se plati snad od castky $200, ale aby v tom celnici zbytecne nestourali a ještě me neobvinili z neceho nekaleho.

  Diky

  Michal Grunt