OT: Expert (bylo: Re: Problem s ND)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 29 09:16:33 CEST 2010

Mno fakt je, zento "pocitacovy bridil s nestoudnym egem" vzdy splnil
vse, co mi slibil rychle a bez nutnosti dodatecnych urgenci. Takze ono
to asi ani s tim bridilem, ani s tim nestoudnym egem nebude az tak
strasne...
A kdyz jsem se na neco ptal, tak jsem se dockal spis odpovedi, nez
vice ci mene skryteho naznaku, ze jsem debil, kdyz to nevim a ze s
takovou neznalosti bych se nemel teto konferenci ani priblizit... Coz
zase neco rika o tom nestoudnem egu, ze....
Takze ja sam za sebe nemam ani nejmensi problem s tim jak se PZ
podepisuje a jak se jmenuje jeho firma.
S pozdravem,
Marek Sembol