OT: Expert (bylo: Re: Problem s ND)

Kosta info@mcu.cz
Pondělí Březen 29 08:50:06 CEST 2010

> Tak jednoduche to taky neni.
>
> Pokud ho nazvete jednou, tak pochopitelne vyznam slova nemenite, ovsem pokud se
> slovo takto zacne uzivat casteji, uz se da mluvit o tom, ze se to stalo jednim
> z jeho vyznamu. Takze pak "nelogicky" muzou nektera slova oznacovat i svuj
> opak. Viz napr. "strašný, strašně".

Děkuji všem za objasnění, takže chápu-li to správně, tak je možné toto
slovní spojení vykládat buď jako "počítačový břídil", nebo jako
"počítačový odborník s nestoudným egem".  To mi bohatě stačí, měl jsem
tušení, že jediné zblo pravdy se bude hledat těžce někde na úrovni PR
žvástů.

S pozdravem
Kosťa