Problem s ND

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 29 02:10:22 CEST 2010

 29.3.2010, 2:04:28

A co treba naridit, vsem kdoz vyuzivaji verejne kanalizace, aby na webu
zverejnily, podrobny soupis kdy a jakym zpusobem tak cini, vcetne
udaju o hmotnosti a tuhosti exkrementu.
Internetove negramotne jedince by to primelo ke snizeni jejich
negramotnosti. A projektantum kanalizace by takove udaje jiste umoznily
lepe projektovat. Takze nejaky prinos pro spolecnost tu je jasne
viditelny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz