RE: Problem s ND

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Březen 29 01:32:55 CEST 2010

Pojem pochazi z anglosaskeho pravniho prostredi a nejcasteji se vyklada tak,ze jde o vyrobu, ktera probiha na vyrobni lince
Pojem a jeho vyklad mi pripada celkem chytry, protoze u neho odpada nejake kvantifikovani od kolika ks nebo od jakeho obratu ci nedej boze jejich kombinaci se to ci ono musi.
Takovy vyrobce paratek, vyrobi miliony ks a dosahne obratu radu ticicu Kc, naproti tomu Airbus vyrobi 1ks A380 a pritom otoci skoro 7 miliar Kc.....
Pricemz prvni ma nejakou kontimualni vyrobni linku a druhy ma ostrovni vyrobni linku tedy oba vyrabi prumyslovym zpusobem a z hlediska prava zde mame obecnou a obecne pouzitelnou definici, ktera se vyhyba kvantifikaci

>Cesta do pekel.
To je pravda, ale jak rikam znam tisice nesmyslnych predpisu, ktere tu plati nebo je nekdo prosazuje, ale v tomto pripade bych i videl smysl a neajky prinos jak pro me tak pro spolecnost.

Loni jsme si chtel koupit AV reciever, jako spravny Audio purista, sjem si rikal Onkyo bude super, precetl jsem si Stereo Video a dalsi tiskoviny, vsechno bylo super. Pak jsme si rikal podivam se tomu pod kapotu, v rusku jame nasel servisni manualy a nestacil se divit.
Low End spinane zdroje vrcholem zesilovacu byla LM338, stredni trida E trafo, OZ tak za 150Kc, teprve v HiEndu byl solidni toroid a OZ od BB bohuzel cenove kolem 50k Kc. Muj zaver, krom toho, ze jiz nepovazuji SV za solidni tiskovinu, koupil jsem ten HiEnd za cca 20k Kc v SAE.

Jirka

>Co je to "výrobek vyráběný průmyslovým způsobem"? Že se vyrábí ve
velkém množství? V jak velkém?

Znám termín "živnost provozovaná průmyslovým způsobem", ten je
stanovený v Živnostenském zákoně. Znamená však něco úplně jiného, není
o množství, ale o tom, že nepotřebuješ 20 samostatných živnostenských
listů na jednotlivé dílčí činnosti, ale jedno oprávnění na činnost
provozovanou průmyslovým způsobem.

> Jsem posledni kdo je pro jakekoliv narizovani, ale v tomto bych
> vidle docela smysl,

Jsem si jistý, že každý, kdo předkládá nějaký zákon nebo vyhlášku nebo
nařízení, v tom vidí nějaký smysl. Třeba veřejný zájem nebo osobní
zájem nebo zájem určité skupiny nebo finanční zájem... Jak se říká:
"Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly."

Petr Zahradník, počítačový expert