Problem s ND
Petr Tomasek
tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Březen 28 22:22:40 CEST 2010
On Sun, Mar 28, 2010 at 10:12:19PM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 28.3.2010 od j.Krajinka@seznam.cz:
>
> > On by takovy volne pristupny servisni manual k TV byl prospesny i te
> > babicce a nic by ji nemusel stat, dnes neni nutne, aby manual nekdo
> > tiskl, pribaloval a prekladal, vyrobce by ho povinne umistil na svuj
>
> Ano. A tohle je právě ten obrovský problém ^^^^^^^
>
Blbost, stacilo by, kdyby se o to starala nejaka verejna instituce
(technicka knihovna, ci tak neco).
> Web není zadarmo, ani starání se o web není zadarmo.
Verejne instituce typu knihoven to typicky umi dobre.
> Příprava těch
> materiálů není zadarmo.
Stejne se to dela
> Překlady tech materiálů také nejsou zadarmo.
Preklad? Proc propana? Anglictina musi stacit vsem.
> Kdo je to výrobce a proč by měl mít výrobce svůj web? Také povinně?
> Také by mu to někdo komunisticky přikázal? Po celém světě by mu to
> někdo komunisticky přikázal?
Ano, napr. (urcite) knihovny dostavaji povinny vytist ve vetsine civilizovaneho
sveta a nic komunistickeho na tom neni.
> Jako že dovozce se rozhodne dovážet nějaký výrobek z Číny nebo USA,
> ten výrobce nebude mít web, případně ten web bude v čínštině, tak bude
> prosit výrobce, aby tam na svém webu vystavil servisní manuál? Nebo
Proc ne? Stejne dnes museji mit vyrobky stovky zbytecnych bumazek,
tak kdyby musel manual poskytnou nejake knihovne jako podminku k prodeji,
tak by to holt cinan udelal...
--
Petr Tomasek <http://www.etf.cuni.cz/~tomasek>
Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net
More information about the Hw-list
mailing list