Re: GME - dodávky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Březen 27 11:52:21 CET 2010

Původní zpráva ze dne 27.3.2010 od balu@home:

> Cely modry slon je mi ukradnuty lebo tam nenakupujem, len ma zaraza
> ze ine ako negativne skusenosti som za tych vela rokov o nich este
> nepocul

Když ti je mamut ukradený, tak proč bys měl slyšet nějaké pozitivní
zkušenosti??? Navíc, pozitivní zkušenosti se šíří daleko hůře než
negativní, dokonce se téměř nešíří. Tak to prostě je u všeho.

> a ze to tak funguje hovorila aj kamaratka co tam nejaky cas
> pracovala :-)

Já sice nemám kamarádku, která tam pracovala, ale mám hodně kamarádů,
kteří tam normálně nakupují a objednávají a nestěžují si. Co se mě
týká, já jsem také zaznamenal i prezentoval nějaké problémy, ale z
celkového pohledu to pak nebylo tak tragické.

Problémy jsou všude, vždycky jen záleží na tom, jak jich je mnoho, a
jak jsou řešeny.

> Pocuvaj Petr, ze ty si tienovy akcionar??

:-)

> Veci uz zacinaju do seba zapadat :-) To by mohlo vysvetlit preco mas
> vsetko v garazi... A ked to mas v garazi tak sa to potom logicky
> nedostane na predajne :-)))

Ano, přesně tak. A proto se do GME dostanou jen ty úplně obyčejné
součástky. Všechny fajnovosti jdou přímo ke mě do garáže. Jedině pak
můžu zareagovat, když někdo shání něco, co nikde jinde nemají, protože
já to samozřejmě mám :-)))

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert