GME - dodávky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 27 11:30:37 CET 2010

to je samozrejme pravda ze par ludi z konferencie firmu nevytrhne. Cely
modry slon je mi ukradnuty lebo tam nenakupujem, len ma zaraza ze ine
ako negativne skusenosti som za tych vela rokov o nich este nepocul a ze
to tak funguje hovorila aj kamaratka co tam nejaky cas pracovala :-) Ja
som samozrejme len clovek milion, takze aj ja som slonovi tiez ukradnuty.
Pocuvaj Petr, ze ty si tienovy akcionar?? Veci uz zacinaju do seba
zapadat :-) To by mohlo vysvetlit preco mas vsetko v garazi... A ked to
mas v garazi tak sa to potom logicky nedostane na predajne :-)))
b.