Osciliscop Kikusui COM 7201E prosba o radu

Halen halen@seznam.cz
Pátek Březen 26 15:45:23 CET 2010

Zdravím

kolega z práce má osciloskop se závadou. Je to typ Kikusui COM 7201E.
Závada se začala projevovat postupně takto: po zapnutí přístroje a
nažhavení CRT do stavu kdy zobrazuje,jsem si všiml,že ReadOut popisky
nepravidelně poblikávají.Po nějaké době provozu někdy došlo k ustálení a
někdy poblikávání trvalo.Na tento jev nemělo vliv nastavení intenzity
jasu ani ostrosti.V současné době ReadOut popisky nejsou zobrazeny vůbec
a týká se to samozřejmě i měřících nastavitelných os.Asi jednou za deset
zapnutí se mi stalo ,že popisky naskočily aniž bych něco přenastavoval a
zůstaly zobrazeny cca 10s,pak zase samovolně zmizely.Jediné co je
v současné době částečne zobrazeno kromě průběhů jednotlivých kanálů
jsou světlejší body v místě křížení měřících os a průběhů.Závadu bych
tedy popsal jako snížení intenzity jasu ReadOut zobrazení bez možnosti
nastavení příslušnými ovládacími prvky.

Nemáte možnost někdo sehnat schéma nebo nevíte čm by to mohlo být?

Díky Honza