Problem s ND

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Pátek Březen 26 14:52:32 CET 2010

Treba celú túto problematiku brať tak,že má dva aspekty. Jeden je pohľad
výrobcu a druhý pohľad použivateľa. Je určité percento výrobcov, ktorí
majú snahu zarobiť na svojich výrobkoch za každú cenu,  aj keď je to na
hranici etiky, alebo i za ňou. Každý z nás má určite podobnú skúsenosť.
Je ďalšia skupina výrobcov, ktorí majú obavy z toho, že jednoduchým
prístupom k náhradným dielom umožnia diy technikom poškodiť dobré meno
firmy a snažia sa tento prístup obmedziť na autorizované servisy,
ktorých technici absolvujú patričné školenia a majú k dispozícii
potrebnú techniku. No a druhý pohľad je zo strany používateľa, ktorý by
chcel mať výrobok čo najkvalitnejší, najlacnejší a ak sa mu pokazí, tak
aby čo najjednoduchšie dosiahol jeho funkčnosť. To sú pohľady, ktoré
môžu stáť proti sebe a je zbytočné sa o tom dohadovať. Ja, ako zákazník
som na túto politiku neraz doplatil ale doplatil som na ňu i ako
servisný technik.   P.B.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4976 (20100326) __________

http://www.eset.sk