Problem s ND

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Březen 26 15:08:39 CET 2010

> Hehe, a to, ze je zakon na to, ze k tomu musi dodavat navod
> vam nevadi?

Vadí. Považuji za zhovadilost nařizovat každou blbost zákonem.

> Proc by soucasti navodu nemohla byt servisni dokumentace? Alespon
> umistena na WWW vyrobce.

Mohla, proč ne, pokud to výrobce uzná za vhodné ? Pochopte, já s Vámi nepolemizuji v tom, že to může být pro zákazníka užitečné.
Nesouhlasím s tím, že by to výrobce měl dělat povinně.

> Jeste pred 30-40 lety kdyz jste si koupil motorku jste dostal v ramci
> navodu k udrzbe i explozivni rozkres vsech casti do
> posledniho sroubku.
> A to nebyly zadne pocitace a tisklo se to na papir. Ted to ty
> firmy maji
> k dispozici automaticky, protoze ty vyrobky na PC vznikaji a
> distribuce
> je nic nestoji.
>
> RV

A co teda s tím ? Nařídit zákonem povinnost a v případě nedodržení sankce ? A bude povinnost dodávat dokumentaci ke každému výrobku
? Když ano, jak se to bude řešit třeba u rohlíku ? Když ne, kdo rozhodne, ke kterým výrobkům bude povinnost dokumentaci dodat ?
Chcete generovat další náklady a korupční příležitosti jen proto, že se bojíte nést zodpovědnost za svá rozhodnutí ?

JF