Skladovani soucastek ///

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 18 08:28:41 CET 2010

Doporucuji ctene pozornosti Ebay, daji se tam koupit jak poradace, tak sady
SMD za podstatne lepsi ceny nez u HC, zvlaste se to vyplati neplatcum DPH.
HC sada 7900ks R cca 4500Kc,  sodruh cinan 8100ks za 60$ i s postovnym
http://cgi.ebay.com/0805-Series-SMD-Resistor-Sample-Book-R-X-5_W0QQitemZ2003
96858277QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2ea89563a5
je tam toho vice, staci trochem hledat

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Polasek
Sent: Thursday, March 18, 2010 7:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Skladovani soucastek ///

Myslim ze jiz kdysi davno jsem to tu psal.
Osobne pouzivam igelitove "poradace" na vizitky ktere se davaji do
krouzkovych sanonu.
Na jednom liste je 5*2 kapsy. Pokud se po castejsim pouzivani odtrhne
svar kapsy, list snadno dokoupite
Do jedne kapsicky osobne davam 3-4 pasky s 23 soucastkami (1206/0805).
3-4 pasky - protoze je jeste drzi igelit samosvornosti (primerene).
23 soucastek- pasek ma spravnou delku kdy jeste kousek vycuhuje
Poradac stejne skladuji hrbetem nahoru, takze pasky nevypadavaji.
Vyhody-hlavne cena:
1) sanon stoji 30-50,-
2) list na vizitky od 10-12,- , maji je v kazdem lepsim papirnictvi
3) neni potrebna pinzeta na loveni pasku

JURP