Skladovani soucastek ///

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Březen 18 07:00:07 CET 2010

Myslim ze jiz kdysi davno jsem to tu psal.
Osobne pouzivam igelitove "poradace" na vizitky ktere se davaji do
krouzkovych sanonu.
Na jednom liste je 5*2 kapsy. Pokud se po castejsim pouzivani odtrhne
svar kapsy, list snadno dokoupite
Do jedne kapsicky osobne davam 3-4 pasky s 23 soucastkami (1206/0805).
3-4 pasky - protoze je jeste drzi igelit samosvornosti (primerene).
23 soucastek- pasek ma spravnou delku kdy jeste kousek vycuhuje
Poradac stejne skladuji hrbetem nahoru, takze pasky nevypadavaji.
Vyhody-hlavne cena:
1) sanon stoji 30-50,-
2) list na vizitky od 10-12,- , maji je v kazdem lepsim papirnictvi
3) neni potrebna pinzeta na loveni pasku

JURP