Prakticka presnost GPS

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Březen 17 07:21:46 CET 2010

"Papírově" by se odchylka měla pohybovat do +-11m, nicméně vzhledem k
mnoha proměnným se chyby spíše vzájemně vyruší, než naakumulují. Přesto
se nějakou dobu u GPS plošně uváděla přesnost +-9m, což se postupem času
a změnou technologií omezilo na řádově +-2m. Pokud to kope v deístkách,
určitě je v modulu něco špatně, pravděpodobně problém s nějakou
korekčkní proměnnou.

T.V.