Prakticka presnost GPS

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 16 22:58:02 CET 2010

U ciste GPS pri dobrem chipsetu je mozne pocitat s kruhem tak do 10m max. Kdyz jsou slusne podminky (malo odrazu signalu a dobry vyhled na druzice, je to v nasich zemepisnych sirkach kolem 6-8m. Pokud to navic umi nejaky Augmentacni system, je to jeste o neco lepsi a hlavne dlouhodobe stabilnejsi.

Jakub Serych