LHC ramp

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Březen 14 14:42:07 CET 2010

Zdravim,
  koukal jsem na to, ale to, co jsem vzdy videl, vzdy skoncilo emergency
dumpem kvuli prilis velke ztrate. Pak jsem sel uz taky spat, ale rekl bych,
ze nakonec se jim to povedlo.
  Kazdopadne to tu taky sleduju a jsem moc rad, ze stroj dela docela
pokroky. Zitra a pozitri je pokud vim techstop, pri kterem se mimo jine
flashne zbytek nQPS, ze ? Takze pak uz nebude snad nic branit rampu na 3.5...
A az uz se nebude rampovat jen pilot, ale "opravdovy" physics beam, tak to uz
bude opravdu stat za to a verim, ze vse zafunguje jak ma, moc tomu fandim a
drzim palce :-).
  Jinak v elogbooku jsem videl krasne obrazky grafu prutoku proudu magnety,
nad necim mi tam zustaval rozum stat - napr. nejaky kicker tam dostal puls
5 kA, trvajici 10 us (mikrosekund), a hrany toho pulsu byly krasne strme.
Jakou ma takovy magnet indukcnost a jak se to dela, ze ty prubehy jsou tak
ostre ? Takovyhle prubeh proudu si dovedu predstavit na R, asi i na C, ale
na L...
  Zdravi Pavel