znovu LCD TV s LED podsvícením....

Zdenek zdej@atlas.cz
Sobota Březen 13 22:16:38 CET 2010

Pripojuji se s pozitivnimi zkusenostmi s plazmou.
Mam LG 32". Je vestavena do skrine, takze vetrani omezene. Presto ani
naznak nejakeho tepla. Nedavno jsem meril spotrebu: 85 W pri uspornem
rezimu. Tj. takovy, na ktery bezne koukame, pokud slunce nesviti primo
na obrazovku. Pri vypnuti usporneho rezimu max. 150 W pri svetlych scenach.
To mi neprijde nijak prehnane. Navic bezi tak hodinu denne, takze nas to
nezruinuje...

Zdenek