RE: znovu LCD TV s LED podsvícením....

Jan Martincek jano@martincek.com
Sobota Březen 13 22:15:35 CET 2010

Ano 300W je pri TV ktory mne doma ide asi 3 hodiny denne sa mi nezda vela.
Vsak aj uplne normalne PC zerie viac ako 300W. Mimochodom moja plazma ma
priemerne asi 100W - to mi za to ze cierna je cierna stoji.

http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/03/29/Panasonic-Viera-TX-P42X1
0-42in-Plasma-TV/p1

Co sa tyka farieb/tepla/vetrakov - mam tu panasonic 42 konkretne p42x10y -
vetraky nema, farby su skvele, a trosku hreje ale to sa na Orave hodi ;) -
ale za 15.000 si tu plazmu za dva roky zoberie cert a ja si kupim novy model
- ktory bude mat 1/2 spotreby tejto plazmy. Skusim zobrat z firmy
zaznamenator spotreby z Lidlu ;)- zmeram kolko to zozerie za tyzden.

Osobne si myslim ze nieje dobre pchat $ za high-end ktory za 4 mesiace bude
middle a za rok lowend...zial doba frci neuveritelne rychlo.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Saturday, March 13, 2010 9:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: znovu LCD TV s LED podsvícením....

To co usetrim na plasme , nastrkam v budoucich  letech do
elektriky....skvelej napad, ty penize nedam hned, ale postupne, takze to
neni  znat :-)
Ke vsemu celpolosne podsvetleni LED umi jeste dal dynamicky ridit jas/
spotrebu , ta je tak jeste spotreba celkove mensi nez u CFL
Dalsi z duvodu je propojeni s PC. A v neposledni rade  je dalsi duvod
spatna cerna na svetle. ( pokud je neco na svetle sede, cernejsi uz to
nebude)
O vypalovani obrazu jste urcite take jiz slysel, momentalne se tenhle
efekt eliminuje pomalym "soupanim" obrazu aby treba to vypalene logo
nebylo tak videt.
Kolega v praci co ma nejaky zanovni model od Panasonicu, si dost
stezuje, ze obrazovka vrni, bzuci - hlavne pri svetlych scenach a tissi
hlasitosti toje pry dost rusive.
Jinymi slovy plasmu nechci, vzdy si vybavim pri prochazeni kolem plasmy
v obchodech, jak je okolo panelu teplo a na vrchu skrine
nezridkakdy vrni 2 - 4 ventilatory.
Samozrejme plasma na i vyhody  treba ve velkych pozorovacich uhlech,
urcite v cene.
Me ovsem plasma nepesvedcila.
JaKub