Re: znovu LCD TV s LED podsvícením....

Sobota Březen 13 15:24:52 CET 2010

no ono je otázka, jak ty zóny na sebe navazují - nejspíš nějak plynule.
Takže LCD musí ten plynulý přechod zohlednit a podle toho v tom místě
zkorigovat propustnost. To pro různé nastavení jasu a pro všechny barvy tak,
aby ten přechod nepůsobil rušivě. Takže zajistit linearitu. Pak je tu taky
stárnutí LCD a změna jeho parametrů - aby se  nějaké kostičkové stíny
neobjevily časem. No nevím, asi bych si nekupoval zrovna první takovou
televizi, která se tu objeví.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 13, 2010 2:33 PM
Subject: RE: znovu LCD TV s LED podsvícením....

Povetsinou i na tech E-shopech kecaji a nemaji, ale to je celkem jedno, na
e-shopu si TV neprohlídnete o porovnáni s vedle stojící nemluve.
TVfreak jsem precetl, ale opet vetsina teoretizuje a TV bud nevidela nebo
nemá srovnani, zkratka chtelo by to nejakou solidnejsi recenzi, idealne
primo od TVfreak, aby slo srovnat s EDGE od stejného vyrobce viz
http://www.tvfreak.cz/art_doc-AB9370279368319EC12576B1006636F1.html .

Popravde to nechapu LH9000 by mel byt vrchol rady a relativni High tech od
LG, presto ji v CR v kamenem obchode nejen nesezenete, ale solidnejsi
prodavaci i přiznají, ze tu TV v zivote nevideli, v ramci Datartu a
elektrowordu nikdy zadnou zadna prodejna nemela. Ignoranti vam ukazi SL a
suveréne tvrdi, ze jste si spletl pismenka a je to ta co chcete :- )
Zatím LH9000 preferuji, ale je to pohled technika, který vidi vyhody local
dimingu, ale 90% pouzitelnosti teto veci je v firmware tzn.chce to videt....
Ciste technicky by nejlepe mela dopadat rekneme 256 zonova full LED TV s RGB
LED pod travou by se pak dalo svitit zelene pod snehem bile atd. Proc se to
nedela, ze je to drahe je podle meho nesmysl, pri milionovych seriich by to
nebylo dramaticke a ja bych si rad tisicovku pridal, obraz by se musel
posunout o rad dále, kde nic tu nic (pokus SONY nepocitam), videl bych to na
problem s sw.

PN