[OT?] Vzajemne ovlivnovani naucenych kodu univ.ovladace?

Jiri Splichal george.hw@centrum.cz
Sobota Březen 13 09:49:51 CET 2010

Zdravim!

Mam problem s ucicim rezimem u univerzalniho IR ovladace Philips Prestigo SRT9320.

Pokud nahraji povel pro TL1 u zarizeni A a pote povel CH+ pro zarizeni B ,tak timto povelem se nahradi i TL1 u zarizeni A. Pokud ovsem povel pro CH+ zarizeni B nenahraji tak TL1 zarizeni A funguje dobre. Bohuzel u obou techto zarizeni musim pouzit ucici rezim protoze nejsou v interni knihovne ovladace.Zarizeni A je kamerovy system u ktereho jsem nalezeni v knihovne ani neocekaval ,zarizeni B je HDD rekorder Samsung SH895.

Myslel jsem ,ze kazdy nauceny kod se nahraje do vlastni pameti ,ale tohle tomu neodpovida?

S podobnym problemem jsem se setkal uz drive u jineho ovladace ,ale u tohoto bych to rozhodne necekal :-( Na dva maily ,ktere jsem posilal na podporu Philips jsem nedostal zadnou odpoved a ani Google nenapovedel co s tim :-(

Nesetkal jste se ,pls, nekdo s necim podobnym? Nenapada vas jak to vyresit?

Dik za napady!

--

Jirka