[OT] svtrikovani - BMW

Pajpach pajpach@katedrala.net
Pátek Březen 12 17:13:42 CET 2010


No je fakt, ze to nebylo BMW, ale Lancia, ale podle me vstriky stejne jako 
treba cerpadlo si i automobilky kupuji hotove.
No kazdopadne uvidime, jak se budou chovat vstriky v novem aute, ale to bude 
nejaky patek trvat, nez na nem zase udelam 400tis :-) zatim (167tis) menene 
nejsou.

S pozdravem
Pajpach

--------------------------------------------------
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
Sent: Friday, March 12, 2010 5:05 PM
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] svtrikovani - BMW

> Neřekl bych, že je to strašení, speciálně u třílitrů BMW ty vstřiky 
> opravdu
> odcházejí přibližně od 150 tisíc kilometrů. BMW, který má najeto 250, má
> pravděpodobně už vyměněný nebo zrepasovaný všechny vstřiky a je jedno, kde
> jezdilo.
> Najezdit na CR 400.000 je prakticky utopie a nevídaný úspěch.
>
>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
>> Behalf Of Pajpach
>> Sent: Friday, March 12, 2010 4:25 PM
>>
>> Ja myslim, ze ta zivotnost je primo umerna kvalite a cistote paliva, a
>> vubec
>> celkovemu stavu spalovaciho a palivoveho systemu.
>> Mel jsem CR motor (a v novem aute ho mam zase), najezdeno mel skoro
>> 400tis.km a zadny problem, kdyz nepocitam vymeny zhavicu cca vzdy po
>> 160tis.
>> km a regulator tlaku paliva v CR zasobniku po 350tis km.
>> Jednou jsem musel tankovat v Chorvatsku v malem mestecku v pristavu.
>> Prestoze jsem tankoval tu drazsi naftu (meli tam nejakej mazut do lodi
>> a pak
>> "euro" naftu) tak cestou domu (cca 1400km) me zacel motor hucet jako by
>> byl
>> hodne zatizenej, piskani turba melo uplne jiny zvuk a i spotreba
>> vzrostla
>> (trochu, cca o 0,8L). pak jsem u nas kupoval tu drazsi aditivovanou
>> naftu a
>> behem tri plnych nadrzi se nastesti vse vratilo do normalu. Ve 300tis.
>> km
>> jsem mel vstriky v BOSCHi na stolici (podezrival jsem je ze spatneho
>> rozprasovani protoze mi auto vic kourilo) a po testu ktery stal 7000kc
>> (test
>> 5ti vstriku) jsem dostal protokol, ze ktereho vyplyvalo, ze vsechny
>> jsou s
>> velkou rezervou v povolenem tolerancnim pasmu az na jeden ktery byl
>> skoro na
>> hranici tolerance.
>>
>> Tak asi tak co se pohadek o strasnym a nepouzitelnym CR tyce.
>>
>> P.S.: kdyby nekdo menil vstrikovaci trysky u CR, tak slusnejsi RJ maji
>> "naucenou" rozprasovaci charakteristiku kazdeho vstrikovace, proto se
>> pri
>> vymene musi nahrat do RJ nove vlastnosti, aby fungovalo spalovani
>> optimalne
>> (to mi rikali v BOSCHi, a myslim, ze asi vedi s cim pracuji).
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 


More information about the Hw-list mailing list