[OT] svtrikovani - BMW

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 11 23:19:24 CET 2010

Servis BMW v CR je jedna velka traga a ceny jsou jake jsou , pro predstavu
Vstrik v tom 3l na cislo 13537785437, kdyz nahlednu do katalogu Bosch, zjistim, ze jde o Bosch 0445110029, http://www.ecar.sk/ecar/eshop/12-1-Common-Rail-vstrekovace/12-2-BOSCH/5/242-0445110029-CR-vstrekovac
a to jde o nejake pidi slovenske prekupniky, kteri ani nejsou platci DPH, odhaduji, ze primo od Bosche bych vstrik koupil kolem 6000 Kc.

Jsem rad, ze nejsem sam, kdo povazuje E39 za posledni BMW s dusi BMW, to co pak predvedl sef designer Bangle je jedna traga, clovek uz zezadu ani nepozna zda jde o BMW nebo Peugeota o kvalite nemluve. Dostal jsem zachvat a byl se podivat na E61 ci co to bylo, plast kam se clovek podiva a ceny jako za sklo, drevo a kvalitu.
Bangle uz vyrazili tak snad dalsi model, do te doby zustavam u E39 s faceliftem.
Holt starnu a cim dal vice tihnu ke klasice a tradicnim materialum, asi dozranvam na www.morgan-motor.co.uk, jen finance nezraji dostatecne rychle :-)

PN