pomoc po druhe

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Březen 10 14:01:23 CET 2010

Mám dojem, že o tom psal Richard Fayman v jedné ze svých knih. Vzpomínal
na to, jak jako student nechápal jakže zkušení borci poznají chybný
výsledek beze toho aby znaly zprávný výsledek. Prostě to odhlady na
základě zkušeností (kam se ani proton nevejde, tam vlnu nedostanu. Natož
to vyrobit, když jsem to viděl,t o k to tak malé nebylo:-).

Prostě se zasměj, připiš tom smyslplný krátký komentář, aby mu to došlo
a doufej, že to pochopí. Co víc s tím chceš dělat ....

místo AAAAAAAAAAA pak bude AHAHAHAHAHA :-D.

Jestli studoval, tak jako já, to jest převážně po hospodách  nočních
klubech a pařením on-line her, tak se tomu ani nedivím. některé lidi
jsem viděl až u zkoušky, tak jak jsem mohl vědět o co jde?

Jo já vím, pozdě litovati.
ced