pomoc po druhe

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 10 10:18:22 CET 2010

no mam tu dalsieho exota. Ten nepocital rychlost sirenia signalu, ale
velkost rezonancnej dutiny. Ako c tam dosadil 3.8e-9 (!!!) takze velkost
dutiny pre 500MHz mu vysla niekde v rade 10^-15 metrov. Vsetky ostatne
parametre tiez asi o 15 radov mimo (kapacita, indukcnost, proste vsetko)
a nic... Mam pocit ze cez 10^-15m by sa neprepchal ani ten posraty proton!
A to mi vravel kolega ked som mu pripravoval tie testy "davaj tam vsade
realne hodnoty realnych zariadeni, aby dostali vysledky ktore si mozu
porovnat s realitou a s tym co videli na prednaskach a exkurziach".
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!