Fwd: Fwd: LHC - jak vzniká "Vistar" ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 6 18:42:11 CET 2010

> vo vnutri sa to refreshuje rychlejsie, ked sa na to pozeras z vonku tak sa
> to refreshuje len raz za par sekund.
> Televizny rozvod sa stale pouziva lebo je naozaj online a bez oneskorenia,
> co sa u tych pocitacovych streamov neda vzdy garantovat.
> Supercyklus je skupina cyklov ktore sa opakuju. Az po SPS su to nasobky
> 1.2s co je dlzka cyklu PS, inymi slovami PS dokaze dodat castice kazdych
> 1.2 sekundy. Cele sa to potom posklada tak aby bol kazdy user spokojny.
> Napriklad SPS potrebuje pre fixed target experimenty dve naplne z PS, a
> [...]
Zdravim,
  predevsim velmi dekuji za vysvetleni!
  A abych uz mel ve veci uplne (tedy az kam vidim :-) ) jasno, jeste bych
poprosil o vysvetleni barevneho kodovani cyklu v supercyklu.
Uz LINAC ma svuj "bargraf" intenzity obcas zeleny, obacs bledemodry. Jine
barvy jsem nepozoroval. U PSB a PS k tomu pristupuje takova svetle hneda
a dale obcas seda (nekdy byva sedy cely supercyklus). Ta bledemodra barva je
pak jeste videt na castech krivky intenzity u SPS, ale v soucasne konfiguraci
(obcas se to meni) je prostredek teto krivky zluty, kterazto barva jinde
v tomto systemu neni. Mozna jsou i jine barvy, ale zatim jsem je nevidel. Jen
obcas u PS byva cislice poradi v supercyklu cervena, ale dle situaci, kdy to
nastava, mam pocit, ze to mozna je znamka nejakeho problemu v tom cyklu.
  Zdravi Pavel.