Fwd: Fwd: LHC - jak vzniká "Vistar" ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 6 08:04:50 CET 2010

Zdravim,
  tak to tedy presne vystihuje to, co jsem videl. Ten obrazek tedy generuje
specialni PC a nejaky zcela nezavisly proces mu snima obrazovku. Proto, kdyz
se ta javova aplikace restartuje, tak je videt proces jejiho bootovani
v jednotlivych "snapshotech".
  Jen bych se jeste rad zeptal na definici toho supercyklu. Ja se domnival,
ze to je ten cislovany cyklus zpravidla od 1 do 17, ktery je videt napr. na
obrazovkach PSB nebo CPS. Podle zobrazeni to ale vypada, ze ten trva rozhodne
dele, nez 1.2 sekundy, mne to spise sedi na 17x1.2=20.4 s, coz je konstanta,
kterou uz jsem taky nekde v dokumentaci videl. Nema tedy byt v tom popisu
dole spise "delka prvku super-cyklu" nez delka (celeho) cyklu ? Bohuzel,
ty obrazky vistaru se na webu rozhodne takto casto neupdatuji, kdyz rucne
mackam reload browseru "co to da" (samozrejme ze ne dlouho, je mi jasne, ze
prilisna zatez serveru neni dobra), novy obrazek prijde nejdrive tak po
5 sekundach, mozna i pozdeji, do te doby se stahuje stale ten samy. V tomhle
ohledu by byly pro detailni pozorovani idealni ty MPEG4 streamy, jsem zvedav,
jestli az se rozsiri do celeho CERNu, budou taky dostupne z venku jako tyto
staticke obrazky.
  Kazdopadne jeste jednou diky za vysvetleni!

  Zdravi Pavel.