RE: OT: LHC - jak vzniká "Vistar" ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Březen 5 21:19:55 CET 2010

????
Magnety Alice jsou klasicke a ne supravodive??? Jak jinak si vysvetlit http://meltronx.com/mcs.html, kde je uvedena teplota in a out kolem 20 az 40 C. To je chlazene vodou nebo cim? Jestli tim tece 30kA, tak to musi byt chladici vykon jak prase...
Jak je to u ostatnich experimentu? Taky klasika? Ja jsem nejak tise predpokladal, ze v experimentech jsou taky temer vsude supravodive magnety....

Jakub Serych