OT: LHC - jak vzniká "Vistar" ?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Březen 5 21:06:14 CET 2010

a jeje, niekto bude mat pokazeny vikend :-) Pole musi byt stabilne a
presne, ziadna modulacia...

Este k tomu vistaru. Ako sa presne tvori neviem, ale v principe to je
len zobrazenie online dat z riadiaceho systemu. Stranky pre mensie
masiny ktore maju beziaci kurzor su trochu ine ako lhc. Tieto stranky
bezali este na teletexte a ukazovali online merania prudu aj intenzity.
Teraz sa tie krivky generuju pocitacom a vzdy ked sa meni supercyklus
tak to par cyklov trva kym sa vykresli nova ciara. Mozno to aj preto
hralo vsetkymi farbami :-)
Meranie intenzity ma na svedomi kolega dejfson, ako to funguje a preco
je na grafe zobrazene 6 a v ciselnom ukazateli 2.5 naozaj nerozumiem :-)
b.