RE: LHC - jak vzniká "Vistar" ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Březen 5 19:48:26 CET 2010

Ano, pridavam se k dotazu. Uz jsem mnohokrat pozoroval, ze si jednotlive obrazovky vistaru dost vyznamne odporuji. Ze je na kazde jine cislo fillu, na to uz jsem si zvykl, ale treba takovy graf intenzity se casto na nekolika obrazovkach evidentne updatuje, ale pritom jsou na kazde jine ciselne hodnoty (tvary krivek odpovidaji).

Jakub Serych

P.S. Dnes doslo ke znacnemu pokroku, rampnuli uz vsechny magnety experimentu a na logach je videt, jak systematicky masinu rozjizdeji a jak se jim casto dari rychleji, nez bylo v puvodnim planu :-)