Re:Laboratorni zdroj z minuleho tydne

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 21:07:03 CET 2010

Ja nerikal, ze to tak musi byt ja rikal, ze to tak mam, ta moje stavebnice s dvema moduly v kazdem 4x viz dole, zvlada 60A / 300W a to treba i pulsne na 10kHz.
Nejdrive mi take pripadalo divne merit proud na kazdem odporu zvlast, ale je otazkou zda jeden IC navic je slozitejsi nez resit jak spravne a presne merit na odporu slozenem z x dalsich odporu atd.

Nevim jak to presne mate realizovane, ani si moc neumim predstavit mechanicke provedeni tech 25T, ale v profi zatezich, ktere jsem videl to resi tak jak to mam ja a ja si alibisticky rikal snad vedi proc :-).

http://www.uloz.to/4172966/schematic-prints11.pdf

Tom

>Nějak mi není jasné, proč by tam mělo být "8x ridici a snimaci OZ". Já tam
mám 25x T, 25x snímací/vyrovnávací odpor, 1x budící FET, 1x OZ na řízení
proudu a 2x OZ na další věci.

PH

From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
Zatez. Souhlas, ja sam mam v zatezi sice jeden T, ale na 50W mi to stacilo,
principielne se to cele da rozsirit az na rekneme 8ks tranzistoru pro 300W
zatez, nicmen to by chtelo osadit 8x snimaci odpor a 8x ridici a snimaci OZ,
pojistka a z veci se stava jaderna ponorka. Rekl bych ze zatez mam dobre
propracovanou a na analogove casti neni moc co zlepsovat a smele se muze
rovnat profi zatezim z tisici dolarovych vysin. Problem galvanicke oddeleni,
teda neni, pokud se osadi vlastni ADC a DAC :-), cimz se vracime k
slozitosti a cene.