Detekce slunecniho svitu

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Březen 2 19:12:46 CET 2010

Na rozdiel od klapky na vytoku to by mohlo aj fungovat. Ale nezabudnite tam
pre pouzitie ventilov na oboch stranach doplnit aj pretlakovy ventil. Ak
zasvieti slnko a ventily sa neotvoria z nejakeho dovodu (staci vypadok
elektriny). Inak sa lahko stane, ze sa smiechu nezdrzite ...

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "RTE"

Měl jsem tam automatické odvzdušňovací ventily se zpětnou klapkou, a
předpokládal jsem, že jednou za čas tam oběhovým čerpadlem udělám
přetlak a systém se odvzdušní. Stejně to ale moc nefungovalo (zpětné
klapky asi 100% netěsnily), tak jsem je dal pryč. Můj odhad, že jde o
vzduch rozpuštěný ve vodě tak potvrzujete, jen se mi nezdálo, že ho může
být tolik, ale zřejmě ten podtlak dělá svoje. Na sací větvi mám
automaticky řízený ventil, to stačí k tomu, že přes den vytlačilo
oběhové čerpadlo vodu až k vrcholu a samospádem se okruh uzavře. Plánuji
letos přidat ventil i na výtokovou část a nebude pak nutné systém
odvzdušňovat každé ráno. Jinak děkuji všem za podnětné připomínky.