Detekce slunecniho svitu

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 1 16:10:14 CET 2010

 1.3.2010, 16:06:42

Vzduch se rozpousti ve vode. Ve studene vode se ho rozposti vic nez v
teple. Takze v kolektoru sepri ohrivani cast rozpusteneho vzduchu
uvolnuje.
Neumim, bez prehrabovani se v chytrych knihach ten jev kvantifikovat,
takze nechci tvrdit ze vas problem je zpusoben zrovna timto. Je to jen
takovy nastrel myslenky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz