Elektricke kolo

Rollfree rollfree na volny.cz
Středa Červen 30 19:05:47 CEST 2010


Tak teda fakt nevim. Bud to bylo mysleno jako vtip - pak je chyba na me
strane, nechapu ho.
Nebo to bylo mysleno vazne a pak bude chyba si nekde jinde.
Takze jeste jednou, pomaleji a v kratkych vetach.

Chci-li malou spotrebu, premyslim.
Premyslim-li, jako vedlejsi efekt se dostavam do problemu mnohem mene
casto nez ti, co nepremysli.
Dostanu-li se do problemu, zvolim cokoli primereneho, abych ho odvratil.
Zaberu-li za brzdy, tak samozrejme okamzite dojde na kotouce, pritom
ale jako vedlejsi efekt jeste dojde k odpojeni motoru a zapojeni
elektrodynamicke brzdy, soubezne s tou kotoucovou.
To je to opravdu tak nepochopitelne ?

rollfree

*************************************************

----- Původní zpráva ----- 
Od: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 30. června 2010 7:04
Předmět: RE: Elektricke kolo


Huh, takže v okamžiku, kdy Vám někdo vlítne do cesty nejprve popřemýšlíte o tom, jakou brzdou vlastně budete brzdit a pak teprve (možná) zabrzdíte ? No, nechtěl bych Vás mít ve svém okolí... Brzda musí fungovat okamžitě naplno bez jakékoliv prodlevy. Jinak jste nebezpečný svému okolí.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Tuesday, June 29, 2010 6:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektricke kolo


Vzdyt jsem to psal hned v prvni vete: "...chci-li jezdit usporne, budu tomu asi muset prizpusobit jizdni styl, chce to trochu predvidat..."

Stejne jako v aute kdyz vidim, ze za chvili budu stat na cervenou, tak neslapu do posledni chvile na plyn, abych pak o to vic slapal na brzdu (coz se zda naprosto logicke, proc to ale tolik lidi v praxi nedela ?)

Na e-kole to bude chtit pri jizde z kopce prubezne pribrzdovat (nebo aspon to brzdeni dole rozlozit do delsiho useku), jinak to budou muset resit ty brzdove kotouce. Kdyz jsem chvili jezdil na tom pujcenem kole, tak po chvili uz jsem jezdil tak, ze na kotouce doslo jen pri zastaveni, tj. pri dobrzdeni minimalni rychlosti na konci brzdeni. Bohuzel mu to nemerilo proud do aku pri rekuperaci.

rollfree

*************************************

----- Původní zpráva ----- 
Od: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 29. června 2010 17:31
Předmět: RE: Elektricke kolo


Při prudkém brždění musíte počítat mnohem větší brzdný výkon než je trakční výkon. Leda že byste nadbytek brzdného výkonu pálil v brzdných destičkách. Pak ale myslím rekuperace nemá smysl. Využil byste ji jen v dlouhých mírných kopcích. Pořítejte že potřebujete tak trojnásobek trakčního výkonu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Subject: Re: Elektricke kolo
Ten kilowatt to da pri 48V, takze ty proudy budou oproti zminovanym maximalne polovicni. A pri proudu 20A a baterce 14Ah to je nejakych 1.5C, takze zadna hruza.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



More information about the Hw-list mailing list