Elektricke kolo

jevem jevem na email.cz
Středa Červen 30 08:49:36 CEST 2010


Většinou se lítá ve vyšších hladinách a ne při zemi... A hlavně mám rád ty, 
kteří bezhlavě vlezou kamkoliv, protože si myslí, že jsou nadlidi.

J.

----- Original Message ----- 
From: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 30, 2010 7:04 AM
Subject: RE: Elektricke kolo


Huh, takže v okamžiku, kdy Vám někdo vlítne do cesty nejprve popřemýšlíte o 
tom, jakou brzdou vlastně budete brzdit a pak teprve (možná) zabrzdíte ? No, 
nechtěl bych Vás mít ve svém okolí... Brzda musí fungovat okamžitě naplno 
bez jakékoliv prodlevy. Jinak jste nebezpečný svému okolí.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On 
Behalf Of Rollfree
Sent: Tuesday, June 29, 2010 6:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektricke kolo


Vzdyt jsem to psal hned v prvni vete: "...chci-li jezdit usporne, budu tomu 
asi muset prizpusobit jizdni styl, chce to trochu predvidat..."

Stejne jako v aute kdyz vidim, ze za chvili budu stat na cervenou, tak 
neslapu do posledni chvile na plyn, abych pak o to vic slapal na brzdu (coz 
se zda naprosto logicke, proc to ale tolik lidi v praxi nedela ?)

Na e-kole to bude chtit pri jizde z kopce prubezne pribrzdovat (nebo aspon 
to brzdeni dole rozlozit do delsiho useku), jinak to budou muset resit ty 
brzdove kotouce. Kdyz jsem chvili jezdil na tom pujcenem kole, tak po chvili 
uz jsem jezdil tak, ze na kotouce doslo jen pri zastaveni, tj. pri dobrzdeni 
minimalni rychlosti na konci brzdeni. Bohuzel mu to nemerilo proud do aku 
pri rekuperaci.

rollfree

*************************************

----- Původní zpráva ----- 
Od: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 29. června 2010 17:31
Předmět: RE: Elektricke kolo


Při prudkém brždění musíte počítat mnohem větší brzdný výkon než je trakční 
výkon. Leda že byste nadbytek brzdného výkonu pálil v brzdných destičkách. 
Pak ale myslím rekuperace nemá smysl. Využil byste ji jen v dlouhých mírných 
kopcích. Pořítejte že potřebujete tak trojnásobek trakčního výkonu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On 
Behalf Of Rollfree
Subject: Re: Elektricke kolo
Ten kilowatt to da pri 48V, takze ty proudy budou oproti zminovanym 
maximalne polovicni. A pri proudu 20A a baterce 14Ah to je nejakych 1.5C, 
takze zadna hruza.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



More information about the Hw-list mailing list