Velmi presny zdroj proudu max 1mA?

novotny.pp na atlas.cz novotny.pp na atlas.cz
Středa Červen 30 18:33:36 CEST 2010

Treba zde :
http://www.analog.com/static/imported-files/application_notes/AN709_0.pdf

>Ono staci prejst datasheety a app. note ku sigma-delta prevodnikom a trochu sa zamysliet, je tam vsetko napisane. Pochybujem ze vymyslite nieco lepsie.

No jestli budete pocitat korekce podle toho, jak vam uhne napajeni, neni
jednodussi se na cely presny zdroj proudu vykaslat uplne, jako zdroj proudu
pouzit odpor, pro ADC presnou referenci (kterou byste pro 18bit mereni
napeti poteboval stejne) a cele si to po HW strance vyrazne zjednodusil?

Nejak mi unika princip "udelam relativne slozity, ale nepresny zdroj, ktery
budu nasledne SW korigovat", smysl by podle meho melo "udelam presny zdroj a
nemusim se o nic SW starat" nebo "udelam maximalne zjednoduseny nepresny
zdroj, ktery budu SW korigovat".

Kombinace nevyhod obou reseni mi nepripada jako prilis vyhodna, ale to je
jen pohled selskym rozumem, treba je to jinak.

Pavel Kutina