Elektricke kolo

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Úterý Červen 29 08:27:33 CEST 2010

Po víkendovém cyklovýletu na Říp a Děčínský Sněžník rozhodně potvrzuji,
že rekuperační brzda by byla perfektní. Jednak pod kopcem bolí ruce od
páček, druhak je mi vždycky líto té energie, která se bez užitku spálí
likvidací brzdových špalků.

Možná by se tak vyplatila nějaká odlehčená varianta kola, kde energie
naakumulovaná při sjezdu z kopce by potom zase pomohla vyjet do kopce.
Kdo nechce šlapat vůbec, ať si pořídí skůtr.

JN