Elektricke kolo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 28 17:05:59 CEST 2010

Zdravím,
  dávám kolegovi zcela za pravdu. Jde o použití kola. Věřím, že na Poděbradsku
(placka od nevidím do nevidím) ta rekuperace k ničemu není, protože se jednou
rozjedu a na konci cesty jednou zabrzdím nebo dojedu bez šlapání setrvačností
:-). Ovšem třeba v severních Čechách (Českolipsko, Novoborsko atd.) je to samý
kopec a když už tu energii spolu s baterií ze sebe vydáme, abychom na ten kopec
vyjeli, obvykle tam nezůstaneme a pokud se alespoň část té energie podaří do
té baterie při sjezdu zase vrátit (brzdit se musí, mnohdy stav cest nedovoluje
jet moc rychle), rozhodně to je velmi pozitivní. Potíž je tedy ten pojem "běžný
provozní režim kola", pod kterým si každý představí něco zcela jiného.
  Zdraví Pavel.