Elektricke kolo

Rollfree rollfree na volny.cz
Pondělí Červen 28 16:46:02 CEST 2010


Tak to prosim asi moc pravda neni.
To, ze to nema smysl, siri vyrobci, kteri rekuperaci nedelaji.
Prakticke zkusenosti (v mem pripade zatim zprostredkovane)
rikaji, ze 15% navic to v beznem provozu (sem tak kopce,
sem tam brzdim) da urcite.

Pokud jezdite na kratke vzdalenosti a baterka vzdy vydrzi,
tak pak skutecne o nic nejde, protoze ekonomicky je provoz
e-kola zanedbatelny (1-2 kWh/100 km) a moc neusetrite.

Ale pokud jedete na doraz, tak to, jestli budete slapat bez
motoru na tezkem kole nejakych 5 km nebo ne uz teda
rozhodne vahu ma.

Navic brzdeni motorem pri rekuperaci je v kopcovitem
terenu taky vyrazne prinosne.

Samozrejme rekuperace musi byt udelana dobre, tj. se
zvysujicim menicem atd.

rollfree

***********************************

Od: "Kamil Rezac" <krezac.conf na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 28. června 2010 15:44
Předmět: Re: Elektricke kolo


Na nejakem cykloforu to rozebirali a vysledek byl, ze pro bezny
provozni rezim kola to nema prakticky smysl a tak to za zvysenou
slozitost nestoji a nepouziva se...

KR

2010/6/28 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
>
> Zajimalo by mne, jestli u techto kol je rekuperace a dobijeni baterek pri brzdeni.
> V tom clanku jsem to nenasel



More information about the Hw-list mailing list