Elektricke kolo
Rollfree
rollfree na volny.cz
Pondělí Červen 28 16:46:02 CEST 2010
Tak to prosim asi moc pravda neni.
To, ze to nema smysl, siri vyrobci, kteri rekuperaci nedelaji.
Prakticke zkusenosti (v mem pripade zatim zprostredkovane)
rikaji, ze 15% navic to v beznem provozu (sem tak kopce,
sem tam brzdim) da urcite.
Pokud jezdite na kratke vzdalenosti a baterka vzdy vydrzi,
tak pak skutecne o nic nejde, protoze ekonomicky je provoz
e-kola zanedbatelny (1-2 kWh/100 km) a moc neusetrite.
Ale pokud jedete na doraz, tak to, jestli budete slapat bez
motoru na tezkem kole nejakych 5 km nebo ne uz teda
rozhodne vahu ma.
Navic brzdeni motorem pri rekuperaci je v kopcovitem
terenu taky vyrazne prinosne.
Samozrejme rekuperace musi byt udelana dobre, tj. se
zvysujicim menicem atd.
rollfree
***********************************
Od: "Kamil Rezac" <krezac.conf na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 28. června 2010 15:44
Předmět: Re: Elektricke kolo
Na nejakem cykloforu to rozebirali a vysledek byl, ze pro bezny
provozni rezim kola to nema prakticky smysl a tak to za zvysenou
slozitost nestoji a nepouziva se...
KR
2010/6/28 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
>
> Zajimalo by mne, jestli u techto kol je rekuperace a dobijeni baterek pri brzdeni.
> V tom clanku jsem to nenasel
More information about the Hw-list
mailing list