USB redukce

Martin Persich persich na transcon.cz
Pondělí Červen 28 13:00:15 CEST 2010

Hezky den,
nevi nekdo ze zde pritomnych, kde by se dala sehnat redukce:
USB-AF (receptacle) / USB-mini-A (plug) ?
Jde o pripojeni standardniho USB flash disku k stavenemu zarizeni, ktere je
vybaveno konektorem USB-mini-AB a melo by pracovat jako "device" i "host"..
Mel jsem pocit, ze pro pripojeni USB flash disku k zarizeni, ktere podporuje
USB OTG a melo by se automaticky prepnout do rezimu "host",  bych mel pouzit
prave konektor "USB-mini-A", ktery ma uzemneny ID pin.
Bohuzel takovou redukci se mne dusud u "beznych" dodavatelu nepovedlo najit.
Na druhou stranu lze sehnat USB-AF (receptacle) / USB-mini-B (plug).
Priznavam, ze mne nejak nenapada, k cemu je vlastne urcena ...
Martin. persich na transcon.cz