Male tlakove cerpalko pro maly prutok

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 28 10:41:28 CEST 2010

On Mon, 28 Jun 2010, Pavel Novotný wrote:

> U vsech techto typu cerpadel bude prutok hodne zavisly na odporu do kterého
> cerpadlo pracuje

Myslel jsem ze kdyz bych mel cerpadlo co je schopne pracovat do 10Bar, ze
by v rozsahu 0-4Bar prutok kolisal v ramci desitek % coz by stacilo. Neco
pistoveho nebo zuboveho, dobre tesne a pohanet to motorkem s prevodovkou
aby byl maly prutok.

> Jedine reseni je redukcni ventil za cerpadlo, cerpadlo pak bude pracovat do
> konstantního tlaku.
> Resenim by mohla byt také nejaka zpětnovazební regulace, ale tlakova cidla
> na kapaliny jsou draha tudiz to nebude levne a jak to bude funčni bez
> nejakého C (expansky) na vystupu je otazka.

To bude dost komplikovane a nakladne, redukcni ventily nebo dokonce zpetna
vazba, spis mi jde o tu mechanickou cerpaci cast - jestli neni neco
takoveho k dispozici..