DC-DC step-down 3.3V automotive

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Červen 26 13:57:58 CEST 2010

Vetsinou jde o prachsproste nechanicke provedeni. Elektornicky co vim se da delat pouze plyn a to jen pokud ma original ridici jednotka auta pro toto pripravu, pripadne spojka, brzda je vzdy mechanicka o rizeni nemluve.
Myslim, ze zde plati zasada, kdyz se vsechna eletrika  pos... tak obsluha porad musi byt schopna nejak tocit valantem, vypnout motor a brzdit.
Vyrobce aut si nevezme na triko obvineni, ze tu babu na prechode rozmazlo vase auto, ktere nechtelo zastavit ani zatocit, i kdyz vy jse zurive mackal tlacitko brzda a joystick malem vyrval z panelu jak jste zatacel :-)
Kdyz spadne letadlo, protoze servo smerovky obsas toci jinam nez by melo, tak to nejpozdeji u druheho spadleho letadla odhalite, mate zaznamy mate spoustu penez na vysetrovani, ale u aut....

Pavel

>Myslim, ze na trhu neni zadne seriove auto u ktereho by zivoty posadky

>primo zaviseli na nejakem elektronickem bazmeku.

A ako je to vlastne u tých upravených áut pre postihnutých, napr. u kompletného ručného ovládania ? Nie je to urobené elektricky ?  P.B.