<p class="MsoPlainText" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><font face="Consolas" size="3">Vetsinou jde o prachsproste nechanicke provedeni. Elektornicky co vim se da delat pouze plyn a to jen pokud ma original ridici jednotka auta pro toto pripravu, pripadne spojka, brzda je vzdy mechanicka o rizeni nemluve.<br />
Myslim, ze zde plati zasada, kdyz se vsechna eletrika pos... tak obsluha porad musi byt schopna nejak tocit valantem, vypnout motor a brzdit.<br />
Vyrobce aut si nevezme na triko obvineni, ze tu babu na prechode rozmazlo vase auto, ktere nechtelo zastavit ani zatocit, i kdyz vy jse zurive mackal tlacitko brzda a joystick malem vyrval z panelu jak jste zatacel :-)<br />
Kdyz spadne letadlo, protoze servo smerovky obsas toci jinam nez by melo, tak to nejpozdeji u druheho spadleho letadla odhalite, mate zaznamy mate spoustu penez na vysetrovani, ale u aut....<br />
<br />
<br />
Pavel<br />
<br />
>Myslim, ze na trhu neni zadne seriove auto u ktereho by zivoty posadky </font></p>
<p class="MsoPlainText" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><font face="Consolas" size="3">>primo zaviseli na nejakem elektronickem bazmeku.</font></p>
<p class="MsoPlainText" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><font face="Consolas" size="3"> </font></p>
<p class="MsoPlainText" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><font face="Consolas" size="3">A ako je to vlastne u tých upravených áut pre postihnutých, napr. u kompletného ručného ovládania ? Nie je to urobené elektricky ?<span style="mso-spacerun: yes;"> </span>P.B.</font></p>
<p class="MsoPlainText" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><font face="Consolas" size="3"> </font></p>