Autoalarm

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červen 12 14:00:11 CEST 2010

> jenze pokud v tom baru je velmi slaby signal nekolika operatoru,
> nebo slaby signal ze dvou ruznych "local area", pak se mobil kazdou
> chvili "prehlasuje" (podle toho, ktery signal je zrovna silnejsi).

Zdravim,
  ano, to je presne ono. Pokud mobil skutecne nema signal, algoritmus
je obvykle resen tak, ze provadi scan vsech pasem, ale protoze to take ma
urcitou spotrebu, po nekolika neuspesnych scanech spadne do stavu zvaneho
"NSPS" (No Service Power Save), kdy prakticy usne. Z tohoto stavu se
obcas probouzi a opet scanuje, ale pokud zase nic nevidi, opet usne
a interval mezi scany se progresivne prodluzuje - obvykle se pak ustali
na nejakych 3 minutach. Za techto podminek mobil vydrzi zapnuty skutecne
velmi dlouho.
  Pokud v miste ovsem zbytky signalu jsou, mobil nedela nic jineho, nez ze
se snazi se prihlasit do site a tedy skutecne vysila a vysila, ovsem
vetsinou zbytecne. Zde neni zadna inteligence, ktera by v pripade nekolikereho
neuspesneho prihlaseni rovnez nastolila NSPS a nechala mobil usnout, on se
opravdu snazi prakticy stale, vysila samozrejme plnym vykonem, ale ani to mu
nestaci a tak jde baterie velmi rychle do kytek...

Zdravi Pavel.