Autoalarm

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pátek Červen 11 13:51:06 CEST 2010

Mozna, kdyby ten mobil byl rizeny tim alarmem a zapinal se jen v
okamzicich, kdy se alarm rozhodne vysilat. Tedy ne, kdyz vy se ptate,
ale treba pokazde, kdyz se startuje motor a pak vzdy o pulnoci. Chtelo
by to asi trochu promyslet, ale ide je v tom, ze kdyz to bude zlodej
krast, tak to vysle kratkou spravu a pak se to vypne, aby to nemohl
najit. Samo se to zapne za nejakou dobu, az uz to zlodej nehleda a
praskne ho to.

Honza

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz