[OT] Firebird SQL + Debian ?

Milan krata.milan na seznam.cz
Sobota Červen 12 10:30:05 CEST 2010

Nejsem zadne guru pres FB, ale pokud vim tak se pri volani udava cesta k
tabulce (nebo alespon tak se to deje u nas) tak co takhle tu databazi
pri spusteni zkopirovat do ramdisku a odtud ji pouzivat. A pote budto
pri ukonceni nebo po nejakem casove ji kopirovat na flash.
Jinak pro linux je spis doporucovanej classic-server a port je
nastavitelny v konfiguracnich souborech.
Milan