[OT] Firebird SQL + Debian ?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Červen 12 09:49:07 CEST 2010

Lze ve FB definovat tabulku,ktera je pouze v RAM, tedy nikdy se nezapisuje na disk?
Jak jsem rikal, potreboval bych jednak omezit zapisy na max 1x za hodinu pricemz se zaroven 80% dotazu bude tykat prave nejcerstvejsich dat tak by i z logiky veci meli byt v RAM a nezdrzovat provoz ctenim z CF.
Nebo jak jinak tohoto stavu dosahnout?

Pavel

P.S. Kde proboha jsou slibovane PRAM a proc se nam porad cpou ty nesmyslne FLash?

>Delam s FB pod windows, ale sposta veci je spolecnych.

Zapisy na disk se daji omezit v konfiguracnim souboru tak, ze se jednak vypne forced writes (nastaveni DB) a zaroven se nastavi flush na nejakou rozumnou dobu (rekneme 10 minut).

Operacni system ale muze data zapsat i drive, ale to uz je otazka na nekoho linux komunity.

Tim se da zabranit zapisu do DB pri zahajeni kazde transakce.

Pokud budete mit DB jen pro cteni, tak se do prevest do rezimu READ ONLY, pak se pouze cte (urceno pro DB na CDROM).

Jeste poznamka, FB instalovat jako superserver.

Bude pak poslouchat na portu 3050 a pres TCP se s nim da v pohode pracovat prakticky z jakehokoliv jazyka.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik

Jednatel spolecnosti

Elekt Labs s.r.o.