Autoalarm

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 10 21:47:57 CEST 2010

Pavel Novotny napsal(a):
> Rekl bych, ze se mylite, pokud ten kdo pujde krast auto ma GSM rusicku
> tak bych ho oznacil za lepsiho a zdatnejsiho zlodej.
> Lze pak predpokladat, ze bude mit i celkem jednoduchy detektor, kterym
> najde zapnuty mobil, respektive i jinou zapnutou elektroniku.
> I to nevysilani je minimalne sporne, pokud zapnu rusicku, mobil strati
> spojeni a bude se pokouset najit signal a az ho najde tak se uvysila
> do bezvedomi :-)
??? proc??? proc by mel vysilat do "bezvedomi" jak jste na to prisel?
Mobil se po nalezeni signalu maximalne zaloguje do site. Tracker lze
nastavit tak, ze zaroven odesle SMS s aktualni nebo posledni znamou
polohou. Pri prechodu mezi LocalAreaCode oblastmi  provede "preladeni" a
taky kratce zavysila. Tim to konci.
Ten tracker (konkretne TK101) nezavysila, dokud na nej nezavolam .....a
i tak posle kratky "bust" v podobe SMS obsahujici souradnice, ktery trva
cca 3 sec....  Uz Vas vidim, jak to v tom aute zasite hledate kdyz ani
nevite co vlastne hledat . A kdyz nedejboze profik vsech profiku zjisti,
ze to nahodou vysila i kdyz odpojil vsechny baterky v aute, tak to hezky
rychle nekam odstrci, protoze tusi, ze uz po nem nekdo jde a uz ma
nejaka data, ktera to poslalo.

Ano se specialni technikou ( simulace BTS, nepretrzite monitorovani
spektrakem  atd..) mozna zjistite, ze v aute je GPS tracker. Netvrdim,
ze to neni mozne. Ale 99 procent byt profi zlodeju nebude tusit, ze v
aute je tracker, navic po odpojeni autobateri a alarmove baterie nekde "
v bezpeci"  si onech 99 procent zlodeju bude jisto, ze uz je nemuze nic
prasknout.
Urcite to vidim jako daleko kvalitnejsi ochranu, nez nejake pagery,
sireny, pohybova cidla a jine hracky...

JaKub